153 CELEBRATIONS FOR DIAL TUNES LP MC 62

Z Mtulo
Przejdź do nawigacji Przejdź do wyszukiwania

153.CELEBRATIONS FOR DIAL TUNES

Sun Ra Saturn [?] LP or MC

Skład:

Sun Ra (e-p,recit); Akh Tal Ebah (tp,voc); Marshall Allen (as,perc,voc); John Gilmore (ts,perc,voc); Danny Davis (as); James Jacson (bsn,perc,voc); Sly (e-g); Tani Tabbal (dr); Atakatune (cga); Clifford Jarvis (perc)


Audycja radiowa, Philadelphia, 17 Sierpnia 1974

Utwory:

There Is Change In The Air / The Antique Blacks

Skład:

Sun Ra (space [Farfisa] org, minimoog synth, rocksichord, p, voc,dramatizing); Akh Tal Ebah (tp,flh,space mellophone, voc); Lamont F. McClamb [Kwame Hadi] (tp,bells,congas); Marshall Allen (as,fl,perc); Danny Davis (as,fl,acl,perc); John Gilmore (ts,perc,voc); Pat Patrick (ts,bs,e-b,voc); Danny Ray Thompson (bs,fl,libflecto,perc,voc); Leroy Taylor [Eloe Omoe] (bcl,fi,perc); Robert Underwood (dr); Alzo Wright (dr); Harry Richards (dr); Lex Humphries (dr); Stanley Morgan [Artakatune] (congas); Russell Branch [Odun] (congas); Space Ethnic Voices: June Tyson, Judith Holton , Ruth Wright, Cheryl Banks (voc).

Streeterville Studios, Chicago, 19 Października 1972

Utwory:

Pan Afro / Discipline 8 / Neptune / Discipline 27-11 (inc)

1. Według informacji przekazanej autorom Omniverse przez Tani Tabbala odtworzona została lista nagrań tej tajemniczej płyty. Podziękowania dla Mike'a Johnstona and Tani Tabbala za pomoc w rozwiązaniu zagadki. Uprzednio istnienie płyty oparte było na liście wystosownym przez Tilmana Stahla do Hartmuta Gerkena 30 maja 1983.

2. Kopia Tani Tabbala jest prawdopodobnie kopią z innych LP co potwierdza niekompletna Discipline 27-II. Czas trwania 52 minuty wskazywałby na wysokie prawdopodobieństwo “przeskakiwania” płyty.

3. Materiał na jego kasecie został “pobrany” z innych wydań. Pierwsze dwa nagrania: There Is Change In The Air i The Antique Blacks wzięto z Lp THE ANTIQUE BLACKS (listing 153). Pozsostałe: Pan Afro, Discipline 8, Neptune, Discipline 27-11, “pobrano” z "DISCIPLINE 27-11" (listing 133).

4.Istnieją poglądy, że album może istnieć w więcej niż jednej wersji, ale nie ma na to twardych dowodów.

5. Według Altona Abrahama, ten album był „nieautoryzowany” (Campbell)